nuffnang

Tuesday, April 15, 2014

homemade coklat

assalamualaikum...

terima kasih ler kat anak buah aku.....selama nie aku dok tengok aje resepi nak buat coklat....buatnya idak....ingat lagi raya tahun bila entah...siap order bagai....padahal nak buat dia senang aje...tapi tulah...malas memanjang....hik..hik...

aku biasalah....alaa....order aje...buat apa nak penat2.....keluar duit aje...bayar...dah dapat.....terus ngap.......hik..hik....

bila tengok anak buah buat....barulah rasa nak buat....baru ada kesedaran....hik..hik...apa punya mak sedara ler......




comotnye....hik..hik...nak resepi....kau orang google aje...melambak...sama aje....kat belah dalam..intinya aku letak badam...




tara...dah siap...bila dah pandai...berwarna pula....apa macam...ada orang nak order kat aku tak....hik...hik...







3 comments:

LIYA said...

nak order bape tu?

lovely said...

wah.. bukan main sekarang. dia dah pandai buat coklat tau... kelasss uu... hihii

Qaseh Ziera said...

liya : kau nak order berapa ratus...hik..hik..

lolely: sejak dah ada 2 anak nie makin rajin pulak...hik..hik..