Photobucket

nuffnang

Monday, December 23, 2013

sukaneka KRT

assalamualaikum....

14hb yang lepas blok aku dan 2 blok yang lain telah bergambung tenaga untuk menyambut sukaneka KRT....KRT tu tak silap aku ler...kumpulan rukun tetangga....macam2 ada...ada mewarna....sukan untuk kanak2...sukan untuk orang dewasa....tarik tali....ada cuba teka kacang...lucky draw....aku turun lambat...husband n amir hadif turun awal...sebab amir hadif masuk pertandingan mewarna....pastu aku turun jap pergi breakfast.....tunggu jap tengok dia orang bersukan...pastu aku balik...sian kat aira hanisah...panasss.....tak sempat tengok amir hadif punya sukan.....amir hadif masuk 3 acara...rebut gula2...gula2 campur dengan duit sekali...pandai2 ler...amir hadif dapat RM2....pastu masuk bawa bola dalam sudu...dapat no.3...dapat hadiah colour....dan masuk isi air dalam botol...dapat no.1....hadiah botol air.....tu aje....




pertandingan mewarna....dalam beg tu....dapat alat tulis...set colour....





maskot bomba.....




amir hadif pantang nampak kamera...macam2 aksi di buat....





nampak tak amir hadif....budak bajet kacak...hik..hik..husband aku hari tu jadi ajk....





games yang sempat aku tengok...





saya dah panas...jomlah balik...





1 comment:

Puan Ida said...

macam best je macam seronok je
salam perkenalan dari ida
jemput singgah blog ida ye
umielman.blogspot.com
dah follow blog ni ye