nuffnang

Tuesday, December 10, 2013

prestasi menyeluruh 2013 taska cendekiawan

assalamualaikum....

dah hujung2 tahun...budak2 taska dah tak belajar dah....buku2 pon semua dah di pulangkan....pergi taska pon...buat aktiviti2 lain aje....amir hadif pergi taska pon dah tak nak pakai uniform....dia kata dah tak belajar...kawan2 pon pakai baju biasa aje....cikgu  pon bagi...baikkkkk anakku...hik..hik...

perkembangan amir hadif sekarang nie....alhamdullilah....ada peningkatan....amir hadif dah boleh mengaji...dah boleh baca jawi....syukur....



masa dalam kereta lagi amir hadif cakap ada surat untuk ibu....dia suruh baca...macam mana nak baca....surat tu siap berstapler....dahlah dengan nak drive lagi......tak sabar2 amir hadif suruh aku baca....tiba aje kat rumah aku pon buka ler....ingatkan surat apa...rupanya prestasi untuk amir hadif......alhamdullilah.....semua Ä....amir hadif murid yang bijak....pencapaian lak....dah 100%.....alhamdullilah....ibu bangga dengan amir hadif.....semoga amir hadif jadi anak yang pandai......anak yang soleh......anak yang lembut hatinya....amin....amir hadif tuntut bawa dia pergi theme park....tempat mana yang sesuai yek...dahlah musim hujan...ermmm....



antara buku2 yang dipulangkan...kebanyakan semua buku dapat bintang....alhamdullilah....




2 comments:

lovely said...

Taniah Amir Hadif. Semua dapat A pandai sungguh Amir Hadif ni. jgn lupa mintak hadiah kat ibu ye hehehe..

Qaseh Ziera said...

thanks autie lovely...ibu tengah pening nak bagi hadiah apa kat amir hadif nie..hik..hik...