Photobucket

nuffnang

Monday, December 9, 2013

majlis aqiqah dan doa selamat

assalamualaikum...

majlis aqiqah dan doa selamat nie aku buat pada 9 nov yang lepas...dah sebulan dah..kira cerita basi ler...hik..hik..tak kiralah...basi ke... tak basi ke....janji ada kenangan...hik...hik..

aku buat majlis nie kecil2an aje....panggil adik beradik, semara mara terdekat dan kawan2 yang rapat aje...yelah..nak jemput ramai2..mana nk duduk plak...rumah den bertingket2 ajo...hik..hik..paham2 ler yek...yang mana den tak jemput tu...bukan den tak ingat kat ekau....den buat majlis kecil2an ajo....maap yek....

oklah marilah kita tengok gambar plak.....



pengantin di hari kejadian....hik..hik..



pakai baju nie sebelum majlis bermula....




pukul 11 orang marhaban sampai....majlis pon mula...




buai berendoi tu ambil dengan sepupu husband aku....



masa majlis bermula...pengantin tidur dengan lena.....ngantuk sangat ler tu....hik..hik..





bila majlis cukur jambul mula....pengantin dah mengamuk...



tu dia...pengantin kehausan...apalah pengatin nie....



antara tetamu yang hadir....adik kain kuning tu suruh letak gambar nie dalam blog...ada yang kena lepuk plak ...hik...hik...




kehairanan....







lepas zohor...doa selamat plak....semua orang lelaki....

tu aje yang sempat aku snap....yelah emak pengantin sibuk layan tetamu....gambar lauk pauk lupa plak aku nak ambil....antara juadah yang ada....nasi putih, kambing masak kari, nenas + ikan masik masak lemak cili api, keladi masak asam rebus, kacang botol goreng, ayam goreng, sambal belacan, kuih kuaci, cucur badak, bubur kacang + durian, buah tembikai dan air oren....terima kasih yang sudi hadir....ada rezeki saya jemput lagi yek....hik...hik..






No comments: