nuffnang

Wednesday, September 25, 2013

aira hanisah dah sebulan

assalamualaikuam.....alhamdullilah...hari ini usia aira hanisah genap sebulan....pejam celik...pejam celik lagi 2 bulan aku akan masuk kerja....arghhhhh....kejapnya....

27hb ini aira hanisah ada check up kat klinik kesihatan.....pastu 2hb 10 pula kena jumpa doktor kat hospital.......hari tu aira hanisah kena kuning.....aira hanisah kena kuning dari hari ke 5.....kuning dia tak tinggi tapi lambat habis....tu yang kena ambil darah dan air kencing.....alhamdullilah tadi pihak hospital call....keputusannya semua ok.....tapi doktor nak jumpa aira hanisah gak....doktor nak tengok perkembangan aira hanisah macam mana......

setakat ini aira hanisah ok aje....nangis time nak susu....kalau nak mandikan dia...pastikan dia kenyang dulu....kalau tak aira hanisah akan menagis macam kena pukul....hik..hik...lagi....aira hanisah kalau nak tidur...kena tepuk2 bontot dia dulu....tepuk2 sambil peluk dia....pastu kalau boleh goyang2 sikit....bila dia dah tidur barulah letak dia kat tilam....sangatttt manjaaa kannnnn.....hik....hik...

aira hanisah masih menyusu badan....tapi aku campur gak dengan susu s26....susu badan masih tak cukup........aira hanisah kalau kenyang dia akan tidur lama...dalam 2 jam lebih....tapi kalau tak setengah jam dah bangun balik....bila dah bangun bergantung aje kerja dia.....pastu sambung tidur....pastu bangun balik.....tu yang kena topup susu s26 gak.....

oklah...takat tu aje...nanti aku update lain yek



nur aira hanisah yang sedang tidur....









2 comments:

Babies said...

bila la nk sampai p tgk c kecik nih....huhuhu...

miss shuwa said...

rindu nak jmp ibu die..huhu