Photobucket

nuffnang

Wednesday, June 19, 2013

makanan

assalamualaikum....

jomlah kita layan gambar makanan yek...gambar2 nie dah lama dah...entah bila pon aku tak ingat....hik...hik...nie aje yang gambar makanan yang sempat aku snap...kalau aku rajin atau teringat aku snap ler....kalau malas...terus ngap masuk mulut...hik..hik...






kek secret recipe.....



kek coklat....




wong solo....tapau aje...



yong tau foo.....beli kat pasar tani....kerap kali beli....suka makan sesangat....tapi sekarang dah muak pula...hik..hik..




yang ini makan kat ramai seefood....




char keow teow....tak sedap....cili dia tak hancur.....




keow teow sup....




jus oren dan coconut shake....semua nie makan kat taman warisan.....




nasi lemak telur bungkus ...sedapnya...nyam..nyam...





roti telur.....yang ini makan di warung bunian....termasuk nasi lemak di atas yek...warung ini banyak kali gak aku terjah....tapi kena datang awal....hik..hik...



yang ini pula makan kat sri kembangan....




nasi goreng daging merah....




keow teow tom yam...




akhiri dengan jus epal bersama handsome boy....hik...hik..









No comments: