Photobucket

nuffnang

Thursday, June 20, 2013

kisah check up

assalamualaikum...

hari ini aku ada check up kat klinik kesihatan presint 9...minggu nie aku dah masuk 30 minggu...tinggal 10 minggu lagi....tak lama lagi dah...berdebar2 dibuatnya...tadi dah tahu keputusan minum air gula...alhamdullilah...semua ok....timbang berat tadi dah 51.5 kg....naik dengan jayanya...mana taknya...asyik lapar aje....sekarang kuat makan sesangat....tekanan darah pon ok...HB pon ok...tadi pon dapat satu suntikan....lenguh gak ler tangan aku nie...hik...hik..lepas ini kena catit pergerakan baby pula....

tadi ada scan dengan doctor...nie kali ke 3 aku scan kat klinik kesihatan....aku sebenarnya ada buat scan 3d/4d....tu nanti aku cerita yek...hik..hik..tadi scan...semuanya ok...uri ok...besar baby pon ok...kedudukan baby pon ok...alhamdullilah....dulu masa time c abang.....setiap kali pergi check up...mesti scan....cari usia baby....ukur tu...ukur nie...setiap kali scan....mesti tukar usia baby....yelah aku punya period memang tak teratur..tu yang jadi masalahnya...pula tu tambah plak ngan baby pula kecil....dulu c abang lahir 2.5kg....kali ini tak tahu ler berapa pula keluar....harap2nya semua ok dan berjalan dengan lacar....








1 comment:

aizamia3 said...

insyaAllah.. moga dipermudahkanNYA..