nuffnang

Thursday, April 18, 2013

semua nak makan

assalamualaikum.....

aku ni pantang tul nampak makanan....semua nak...dan dan tu dah terliur....terbayang2...bila dah ada depan mata...makan sikit dah tak lalu....nganda2kan....minta macam2...makannya idak...


nangka....sebelum beli...dah terbau2 dah....makan seketul aje...



jambu air.....husband aku beli kat banting....bila dah ada....makan sikit...tiba2 nak yang kat tapah, perak punya plak....camne tu....



mata kucing...yang ini aku makan banyak...sampai sekarang aku batuk tak baik2....hati membuak2 nak makan lagi ni...kena tunggu batuk baik dulu....



strawberi....terliur2...makan 2 ketul...yang lain amir hadif yang makan...



cream puff....mula2 nak bagi masa birthday amir hadif kat taska....tapi takut tak cukup plak....masa dapat tu punya tak sabar2 nak makan....aku rasa aku makan dalam 3 ketul aje....yang lain amir hadif yang makan....




ikan mayong masak asam pedas....yang nie setiap minggu paksa husband aku masak...asal hari sabtu...menu kita orang mesti asam pedas....lagi satu menu aku suka...menu setiap hari ahad lak....sotong masak sambal....perghhhh.....