Photobucket

nuffnang

Wednesday, October 24, 2012

sup klasik

lepas pergi pusat sains negara kita orang terus balik rumah MIL aku....on the way ke rumah MIL singgah makan jap....husband aku ajak pergi pekena sup di sup klasik....ok...aku ikutkan aje....sup klasik terletak di batu caves....




nampak signboard sup klasik.....siap ada menu lagi....




menu yang kita orang order....




sup campur n campur daging.....



esoknya kita orang pekena lagi sup klasik....kali ini bawa MIL, adik ipar n tunangnya.....kebetulan masa tu ada urusan dengan adik ipar aku....lepas habis urusan MIL ajak pergi beli barang di NSK.....sebelum ke NSK kita orang pergi makan dulu......tapi kali aku tak ambil gambar....menu yang diorder sama aje macam kita orang order sebelum tu.....cuma aku snap gambar mee rebus aje.....sedap gak mee rebus dia.....pekat.....












No comments: