nuffnang

Tuesday, October 9, 2012

masak2 n makan2

assalamualaikum.....selamat malam....

perhhh....jenuh aku godek2 blog aku ini.....konon2 nak tukar header baru.....macam2 masalah pula....tak boleh nak upload gambar ler...jenuh.....dahlah tuan blog nie buta IT....hik...hik..apa2 pon terima kasih kat sue....yang bersusah payah buatkan header untuk ahkakkkk.....terima kasih daun keladi yek.....hik...hik....

ok....nak cerita....minggu lepas aku teringin bebenau nak makan lauk kari....bila time lunch aje....nampak lauk kari macam terliur bebenau....tapi tak nak beli...nak buat sendiri....boleh???....sanggup tu pasang angan2 dulu.....dan sanggup tunggu sampai hari sabtu.....konon2 nak makan puas2....hik...hik....


ini aku masak untuk hari sabtu.....ayam masak kari....sedapnya....nyum....nyum....



esoknya....kuah kari ayam masih banyak lagi.....dan aku masih tak puas makan kari.....aku rebus telur terus campak dalam kuah kari tu.......mudahkan....hik....hik...



ubi ini aku rebus semalam....perhh....meletopsss cicah dengan sambal.....



yang ini untuk amir hadif.....roti bakar satu......




4 comments:

Sue Echan said...

Hua2. Xley upload jugak ke kak.. humm..sok try tny jenol..mane tau die ley tlg.. wateve ubi rebus tu mmg wat sue rase lapo memalam ni kak..

Qaseh Ziera said...

sue : tak boleh sue....tapi kira ok ler tu...cantik aje...hik..hik...

a.d.a.M.i.a said...

nak minta Sue Echan buat 1 entry khas tutorial cara2 nak buat header baru boleh? wink wink

Sue Echan said...

adamia:
huhu.. sue buat simple je kak. hehe. kalau nak buat tutorial kene pk ayat yg sesuai. xpe.. nanti sue cuba ye :)