nuffnang

Thursday, October 11, 2012

gambar raya dah siap di framekan

asslamualaikum....selamat pagi....harap2 semua sihat n ceria2 selalu.....hik...hik...

terima kasih kat adik ipar aku......nasib baik ada photograper yang baik hati....dahlah tolong snapkan gambar.....pakai kamera besar gedabak dia.....pastu tolong editkan, cuci n framekan gambar raya kita orang....terima kasih daun keladi yek ateh....nanti tahun depan tolong buatkan lagi yek.....jasa baik mu dikenang....hik...hik...



nielah gambar raya kita orang yang dah siap diframekan......



ada 2 ketul gambar baru....tak tahu lagi nak letakkan kat mana....frame gambar pilot amir hadif tu kena tukar....sebenarnya tu frame gambar aku dapat anugerah cemerlang.....colour dia tak macth dengan frame lain.....frame baru dah ada dah....tapi masih dalam kereta lagi.....tak bawa naik atas.....asyik lupa aje....hik...hik...







2 comments:

lieyalatif said...

CANTIK2...wah siap frame kan dah hah...lieya gak tak cuci2 pun hahahaah

Aimi Syahirah said...

Salam. Wah your blog sgt menarik & ohsem! =) Jom join.. http://www.aimisyahirah.com/2012/09/segmen-cik-misya-nak-follow.html