Photobucket

nuffnang

Friday, October 12, 2012

due date

assalamualaikum....salam jumaat semua....sekejap aje dah hari jumaatkan....apa2 pon yang pasti esok cuti....hik...hik...

pagi tadi datang opis....duduk terus tengok kalendar....tengok ada tugasan penting tak hari ini.....ok hari ini kena uruskan satu meeting....pastu aku tertengok pula date 13/10/12 (esok)....sob...sob..sob....tarikh due date aku....mungkin hari esok adalah kelahiran anak ke 2.....dulu amir hadif pon lahir betul2 pada tarikh due date....ermmmm....bukan rezeki kami.....

dah tak mahu sedih2kan.....tu semua urusan tuhan....yang penting kita mesti sentiasa happy selalu....mungkin ada rezeki yang lain.....amin....

tapikan tarikh 12hb tu salah ler....dah lepas sebulan yang lalu....macam mana boleh salah ini....sori fizah.....salah pula....ok aku dah betulkan kat kalendar aku.....hik...hik....

8 comments:

wanie-ladybird said...

takpe..usaha lagi
usaha tangga kejayaan,aku pun nk tengok member2 happy camne aku happy sgt beranak ramai...

Qaseh Ziera said...

wanie : usaha lif kejayaan wanie..cepat sikit...hik..hik..

deyna_83 said...

insyaallah..dalam masa terdekat ni ada la rezeki ye..Aku doakan ko supaya dapat kejar aku...anak 3..hehehe

Qaseh Ziera said...

deyna : amin...boleh ke kejar kau...hik..hik...

aliza said...

dofollow sini..

yuppp usaha lagi dan lagi dan lagi...

cuma jgn tensyen nanti semua x jadi..

lovely said...

usaha lagi..
jagan putus asa..
usaha tunggak kejayaan..
tungga... tungga..
bak kata Apek.

Anonymous said...

Walaupun sue xkawen, sue paham juga naluri seorg wanita lain. Harap jgn jemu usaha.. ;)

Anonymous said...

Eh silap lak.. walaupun sue xkawen lagi*** correction..hehe..