nuffnang

Monday, September 24, 2012

ipad

22/09/12 (sabtu)....akhirnya amir hadif dapat juga beli ipad (ipad sangat ler kan)....hik..hik...sebenarnya dah lama c hadif minta belikan ipad....tapi aku tak adalah beli betul2 ipad pon....kita orang beli kat lowyat aje....


teruja sungguh amir hadif....

nampak tak harga tu....baru RM269....masuk install, cover semua bagai.....dapat ler RM300 aje....kata penjual tu.....ala akak....untuk budak2 sesuai yang ni maaa....tak perlu mahal2....


amir hadif bangun pagi aje terus mengadap tablet....masalahnya sekarang.....walaupun dah ada ipad.....tv n pc tetap amir hadif dia nak buka juga.....tak beri peluang lansung kat orang lain.....semua dia nak tengok.....









3 comments:

deyna said...

zirah, ipad tu leh masuk sim card tak?

Qaseh Ziera said...

deyna : tak boleh...yg ada sim kad RM800 ke atas....

a.d.a.M.i.a said...

bezzNya...kecik2 dah ada ipad yeR hadiF...acik NuRuL ni daH tua2 puN luM dapaT beli ipad lagi (",)