nuffnang

Thursday, September 27, 2012

ada brannnn

assalamualaikum....selamat pagi...hari ini dah hari khamis....tinggal satu hari lagi hari belanjawan.....malam ini aku stayback.....harap2 ada berita baik untuk kakitangan kerajaan....hik..hik...

oklah....lari lagi tajuk pula....semalam aku ada delete gambar dalam kamera....tiba2 jumpa plak gambar lagak ngeri....aku tak ingat tarikhnya....tapi yang aku ingat aku ambil gambar ini time aku pergi rumah terbuka...tu pon c hadif menjerit....puyooooo.....puyoooooo....power....kebetulan kamera dekat dengan aku....sempat ler aku snap.....

bukan dia sorang yang buat....ramai lagi....dalam bulatan tu pon geng dia....berdezupppppp.....vroommmmm....berlumba2......ngeriiii....tak sayang nyawa betul....

5 comments:

Zana Adieyza said...

x sayang nyawa sungguh budak2 tu...

Sue Echan said...

hopefully amir hadif xterikut2 gaya lagak ngeri mereka2 tuh..

Qaseh Ziera said...

zana : tulah...dahlah bulan syawal...macam2 ragam...

sue : harap2 camtulah...jauhkannnnlahhh...

AzieYaH said...

mmg puuyooo

lovely said...

mat rempit ni mmg berani.
kdg2 kita yg yg dlm kereta yg takut tengok dorg buat mcm tu.