nuffnang

Tuesday, June 26, 2012

tengok wayang madagascar 3

sebelum aku ke bandung.....aku bawa c hadif tengok wayang....kesian lak kat dia....maklumlah nak tinggalkan  c hadif 3 hari....tapi aku tipu c hadif....aku kata aku pergi kursus.....hik...hik....bila c hadif tanya aku "nanti ibu pergi kursus ibu tidur mana".....aku cakap "ibu tidur hotel".....terus c hadif nangis...."nape ibu tak bawa amir hadif"....."tak boleh....tu semua untuk orang dewasa....kanak2 tak boleh"......c hadif tak boleh dengar kalau kata tidur hotel.....c hadif selalu ajak aku tidur hotel....dia ingat ibu ngan ayah kerja cop duit aje ke???....hik...hik...


kita orang sampai lambat....husband pula ada kerja.....masuk2 dah gelap....nasib baik baru iklan aje....


c hadif excited.....tapi mula2 aje....pastu dah buat perangai.....dah bosan.....


lepas tengok wayang c hadif ajak main game.....

ayah yang excited lebih.....


sampai tersepit ler c hadif.....


main duck pula....pastu c hadif tak nak  balik.....buat perangai pula dia.....aku dah angin satu badan....grrr....tapi husband aku masih sabar lagi.....hik...hik...

1 comment:

aizamia3 said...

bila dapat main game.. jangan kata budak.. bapak n mak budak pun sama ketagih.. hehehe..