nuffnang

Wednesday, June 13, 2012

hadif jatuh

sian c hadif....habis kaki dia luka2....pada 10/06/12 (ahad) c hadif ikut husband aku pergi buang sampah....tangan husband aku dua2 bimbit sampah.....so tak bolehlah pimpin tangan c hadif.....mula2 husband aku suruh c hadif duduk kat bangku di depan lobi rumah aje....tapi c hadif tak nak....nak ikut gak....c hadif nie tak reti nak jalan....sentiasa nak berlari.....konon2 nak jadi pelari pecut....last2 tersungkur....

habis luka kedua2 kaki.....kebetulan pula pakai seluar pendek.....


nak pakai seluar pon c hadif tak nak.....takut sakit.....


paling kelakar time mandi....tak kasi orang mandikan dia....nak mandi sendiri....takut kaki dia kena air....punya ler kangkang besar2....last2 kena gak air.....

2 comments:

Sue Echan said...

pict 18sx yg bwh skali tu kak.. hehe.. budak tgh mbesar, mcm2 parut dapat...

Qaseh Ziera said...

sue : tak nampakkan bebird dia kan...hik...hik...