nuffnang

Monday, June 4, 2012

bukit tinggi - anniversary 1

assalamualaikum.....

sebenarnya 1/06/12 (jumaat) adalah anniversary aku yang ke-5....pejam celik...pejam celik....dah 5 tahun aku n husband hidup bersama....susah....senang...suka...duka....dan macam2 lagi yang kita orang hadapi bersama.....syukur alhamdullilah kepada tuhan......

mula2 kita orang rancang nak sambut anniversary hari sabtu....tapi husband ada kerja....kebetulan plak aku tak sihat...pening2 lalat plak....so kena tunda ....nak jadikan cerita pula....malam tu sepupu husband aku buat bbq kat damansara.....MIL pula datang rumah ajak pergi sana.....dengan pening2 lalat aku pon pergi juga.....aku kan menantu yang baik....hik...hik...puji diri sendiri.....lepas balik dari damansara MIL tidur kat rumah....

3/06/12 (ahad) pagi tu hantar MIL balik rumah.....pastu husband hantar MIL pergi kenduri kawen.....kesudahannya perancangan awal kita orang terpaksa dibatalkan.....memandang masa yang terhad n tidak mengizinkan.....kita orang pon dah mati akal nak sambut anniversary kat mana......pikir2 punya pikir....bincang punya bincang....."jom bukit tinggi ajelah".....lagipun c hadif nak sangat tengok arnab.....biasalah bila dah anak....nak sambut anniversary pon pikir anak.....takpe yang penting bagi anak happy....hik...hik...


betul tak???....anak yang happy....

ibu pon happy gak....c hadif takut2 lak dengan arnab....

makannnn....makanlahhhh....sombong plak arnab nie....

happy tak ayah???.....

geram plak dengan arnab nie.....orang bagi makan tak nak lak....

ala2....tomeiii....

c hadif tetap berusaha bagi arnab makan.....

hish....yang pergi nyorok bawah batu nie kenapa????....merajuklah....

jom tengok rusa.....

nie keldai....aku ingatkan kuda....hik...hik...

peace....

keldai nie bila c hadif nak ambil gambar....dan dan tu datang kat c hadif.....

jom jalan2....

yeah....laju...laju....

excited c hadif.....

jauh gak....ibu tak larat nak ikut.....ibu tengok dari kejauhan.....

ok...dah sampai.....

akhirnya....anak yang happy......

*bersambung....

2 comments:

Sue Echan said...

happy anniversary to both of u.. smoge pkahwinan yg dibina kekal ke akhir hayat.aminnn...

Zana Adieyza said...

happy anniversary! semoga kekal bahagia hendaknya... syoknya jalan2 kat bukit tinggi..