Photobucket

nuffnang

Monday, June 25, 2012

bandung - second day

19/06/12 (selasa)....hari ke dua kita orang di bandung.....bangun pagi tu masih segar bugar....semangat nak shopping masih kental....semangat waja.....caiyok...caiyok....hik...hik...


nie swimming pool kat hotel kita orang....pandang aje.....semangat nak shopping lebih tinggi.....gym pon ada.....




sebelum makan ambil gambar kat luar cafe.....


breakfast.....kena isi perut penuh2 dulu.....baru boleh teruskan perjalanan.....


tunggu teksi....


kita orang ke pasar baru lagi....masih tak puas lagi.....geram2 ler.....murah2.....


hasil tangkapan hari ke dua di pasar baru.....kita orang kat pasar baru dari pukul 9 pagi hingga 1 petang......
giler shopping sungguhh.....tak ingat lapar.....sebenarnya lapar....tapi tahan aje....shopping lebih penting.....hik...hik....


lepas tu ke tokoh 3....


kat toko tiga aku shopping baju husband....ada less 10% pula.....seluar jeans....mahal.....


masa nie dah penat....tapi masih bertahan lagi....hik..hik....kita teruskan perjalanan.....kita orang ke jalan riau.....


kat jalan riau lagi banyak pilihan.....banyak factory outlet.....kalau boleh semua factory outlet aku nak masuk....baju kanak2 punya cantik2....kalau aku ada anak perempuan....confirm berbeg2 aku shopping.....ada anak lelaki pon berbeg2.....hik...hik...gambar kat atas di collector perfume.....aku beli 2 botol perfume untuk husband.....


tengah2 shopping baru ler ingat nak makan.....tahu tak???....pukul berapa kita orang makan???.....dekat pukul 6 petang.....giler punya tak gilerkan.....hik....hik....kita orang makan kat riung sari......


makanan dak min n dak lia sama.....nasi goreng entah ape nama entah....


aku n dak ain punya sama.....nasi putih n ayam bakar.....sedih takde sayur....nasib dak lia sedekah sayur dia kat aku....hik....hik...



kami yang kelaparan.....

nie nasi adik dak min.....nasi bakar ape entah....tak ingat....lepas makan kita orang shopping lagi.....shopping kat sekitar jalan riau lagi......last shopping pukul 9 malam....terus balik hotel.....kemas2 barang semua........aku n dak min siap test baju yg kita orang belia.....pastu kita orang dok kira duit.....tolak tu....tolak nie....dok pikir nak beli ape lagi......sampai pukul 1 pagi baru kita orang tidur......

1 comment:

lovely said...

seronoknya!!!!!!!!!
tapi tak pergi pun dapat hasil..ok gak tu.. hihik.. Tq zirah!!