Photobucket

nuffnang

Monday, May 14, 2012

selamat hari ibu

hari jumaat (11/05/12) pas kerja c hadif n husband ambil aku kat opis.....sebenarnya dah hampir sebulan aku tak drive sendiri ke opis.....husband aku jadi supir....hik...hik...seronok gak ada orang hantar n ambil kita.....macam mem bersar lak....hik...hik...bulan depan aku start bawa kereta sendiri....mampus aku...ketaq kepala lutut.....

sambung balik kepada cerita asal yek.....sebelum c hadif n husband ambil aku.....husband aku ada call.....c  hadif nak cakap ngan aku....."hello ibu.....selamat hari ibu"......huk....huk....sweetnya.....bila c hadif n husband sampai kat depan opis....dari jauh aku tengok c hadif tersenyum2 n melambai2 kat aku.....bila masuk kereta terus c hadif ....."ibu.....pejam mata dulu".....aku pon pejam ler....."selamat hari ibu....ibu.....nah hadiah ibu....cake cup".....hahahahaha......"bukan cake cuplah hadif.....cup cake"......hik....hik....pastu terus c hadif nyanyi kat aku....."ibu....ibu....engkaulah.....ayah lagi apa".....hahahahaha.....maka c ayah n c anak pon nyayi untuk ibu bersama2.....soooooo sweet.......sayanglah hadif....bijak anak ibu....hik...hik....

nielah cup cakenya....aku makan skit aje....yang lebih c hadif yang makan....hik...hik...


ibu.....ibu....engkaulah......

1 comment:

lovely said...

sweetnyer... saper yg buat cup cake tu?