nuffnang

Thursday, May 31, 2012

langkawi last day

24/05/12 (khamis)

pukul 7.30 pagi keluar hotel.....ape lagi cari breakfast.....breakfast kat cenang aje.....lepas breakfast terus pergi ke pantai cenang.....menghabiskan sisa2 masa yang ada.....

masa nie dah pukul 8 pagi....tapi cuaca gelap.....macam nak hujan.....

ayah n anak....

dia orang lagi....c hadif beria2 tiru gaya ayah....

lariiii....ayah kejar.....

konon nak lepak2 aje....last2 c hadif nak mandi gak....aku dah agak dah.....kalau dah nampak air....tak ada maknanya nak lepak2 aje....nasib baik bawa baju.....

seronok yek.....tapi c hadif mandi sorang aje....aku n husband tengok aje.....

c hadif suka main ombak....tapi nak ke tengah sikit takut.....bila tengok c hadif mandi seronok lak....last2 husband ajak balik hotel.....pastu mandi pantai kat belakang hotel .....jalan kaki aje.....mane leh  tahankan....hik...hik....

ibu join sekali....nie pantai kat belakang hotel.....

husband....lepaskan geram.....

jom lumba....
 
tunggu ombak datang.....

tahan....cepat ombak datang.....kita orang mandi sampai pukul 10 pagi.....pastu terus balik hotel....bersih2kan diri....nasib baik barang dah kemas malam tu.....

check out hotel pukul 11.30 pagi....pastu terus cari makan....tapi kedai makan banyak belum buka lagi.....last2 aku makan laksa aje kat beras terbakar.....


tiba airport pukul 12.40 tgh hari.....


flight pukul 1.20 petang....bye2 langkawi....ada rezeki kami datang lagi.....


c hadif yang kebosanan n kepenatan....gerak aje flight....c hadif terus tidur sampai LLCT....


dah sampai LCCT....

dari LCCT kita orang terus ambil bas ke salak tinggi.....

pastu terus naik ERL ke putrajaya....alhamdullilah selamat sampai.....





3 comments:

aizamia3 said...

best.. best.. ;)
ai pulak en. suami dok ajak g sana tapi tunggulah dulu bagi si kecik ni besar sikit.. ;)

Sue Echan said...

mane bole jadi sume p bcuti ni.. jelesnya... huhu

Qaseh Ziera said...

aizamia3 :pergilah bawa anak2....mesti best....

sue : jomlah ikut aku bercuti...nak tak??....hik...hik...