nuffnang

Friday, May 11, 2012

ais cream king's (sweetie & cutie moo)

semalam balik dari ambil c hadif terus pergi mydin......tujuan utama mencari susu c hadif......biasalah kalau dah bawa c hadif mesti ada tax......mula2 c hadif nak beli air milo....tapi dah sampai kat air milo.....tak nak lak....tukar fikiran.....nak beli ais cream pulak......mula2 aku malas nak bagi beli ais cream.....tapi bila c hadif buat muka sedih n c hadif siap berjanji tak nak naughty2.....nak behave aje....aku pon cair.....belikan kan juga......tapi tak sampai rumah dah buat perangai......c hadif ajak makan kat restoran pulak.....amboi2....takde maknanya nak makan restoran.....last2 aku bawa makan kedai mamak aje.....mengamuk ler c hadif....."hadif nak makan kat restoran bukan kedai mamak"......"cuba hadif  baca sigh board tu  restoran nasi kandar haji tapah.....restoran ler tu".....hik....hik....hik....aku tak tipu tau.....betul....akhirnya makan  ler kami di situ......

balik ke cerita asal yek.....panjang plak mukadimahnya......padahal nak cerita pasal ais cream aje.....

ada 2 perisa....chocolate n vanila......

yang warna biru perisa coklat....yang warna merah perisa vanila.....dalam satu kotak ada 10 pek (tak silap aku ler)....

puas hati dapat makan ais cream....aku tak makan pon....masih berpantang makan ais.....tapi terliur gak.....

1 comment:

aizamia3 said...

terliur dibuatnya.. ;)