nuffnang

Thursday, January 5, 2012

malam tahun baru 2012


baru dapat parking......tengah berkobar2 tunggu bunga api....sori yek gambar gelap (memang gelap pon)....pakai handphone aje.....

sementara tunggu bunga api.....makan the loaf dulu.....



hik.....hik...hik....gelak dulu.....hik....hik...hik...opsss.....terlebih plak.....bukan nyer ape.....kelakar plak....kita orang punya lah nak tunggu detik pukul 12 kat jabatan cabaran (depan PICC).....punyalah ramai manusia kat situ.....berderet2 kereta.....nak parking pon susah........masing2 tak sabar......ada yang dah siap sedia ngan kemera.....terpacak teguh kemera dia orang......tengah nak tunggu bunga api keluar aje.....

tunggu punya tunggu....habuk pon tak ada.....yang ada pon nun jauh....sayup2 aje.....hampeh......aku tahu duduk rumah lagi bagus.....maka kedengaran lah suara2 sumbang.....kita semua tertipu.....tipah tertipu.....


dah pukul 12.....bunga api tak keluar2.....hik....hik...

tengok langit aje anak oiiii.......

4 comments:

muCux said...

kak sapa yg kata ada bunga api?
x silap aku mmg xde bunga api
tahun lepas pun sama
aku x tau mana dtg nye org ckp ada bunga api

Qaseh Ziera said...

tulah pasal....masalah nyer penuh kat jabatan tu ngan manusia....ingatkan memang betul ada ler....

akulerzy said...

akak tertipu.....aper2 pun slmt thn baru 2012

follow blog sy k akuanaktiga heheh tukar sudah.....

Qaseh Ziera said...

ok