nuffnang

Thursday, January 5, 2012

the loaf

perhhh.....lama nyer aku tak up date blog aku nie....tak sempat.....banyak kerja....maklum ler dah masuk tahun baru.....banyak kerja kena up date gak....benda2 yang dah lama nak kena sisih....yang tak perlu kena buang.....maka banyak ler cerita tertangguh......silap2 peram aje cerita tu....hik...hik....

nie aku nak cerita pasal the loaf....tu pon kebetulan aje....teman husband pergi buat spek mata....spek mata husband patah lak......buat kat mines......pas buat spek mata konon2 nyer nak pergi tengok bunga api....maklum ler masuk tahun 2012......

sementara tunggu spek mata siap.....kita orang pon jalan2 cuci mata.....tiba2 c hadif mintak beli big apple.....maka cari ler kita orang big apple.....sampai2 kat situ.....big apple nak tutup....yang ada 2 3 ketul donut aje......tiada pilihan.....so.....cakap ngan c hadif...."kita cari yang lain nak tak".....

jalan2 punya jalan....tiba2 jumpa the loaf.....tanya c hadif....."hadif nak roti tak".....c hadif angguk.....kira ok lah tu.....beli ajelah.....



ni aku puya....ranggup.....

 nie pilihan husband.....yang ada bijan tu...inti dia red bean.....yang lagi satu ada chiken ham.....

yang c hadif punya pilihan.....yang hitam2 tu oreo....inti dalam coklat.....

3 comments:

muCux said...

bace entry 1st kau
aku ingt kau mkn kat loaf zouk
perhhh hebat la mkn kat nite club
hihihi upenye bukan :p

Qaseh Ziera said...

poyos ler kau....tu lalu aje....hik...hik...hik...

muCux said...

hahahahahha
zaman muda2 dulu singgah la
skg nie lalu je :p