Photobucket

nuffnang

Sunday, January 29, 2012

kenduri kawen di putrajaya lak

aku baru aje balik dari kenduri kawen......dekat aje....dalam putrajaya aje pon....akak kat opis aku kawenkan anak dia.....kebetulan memang dekat aje ngan rumah aku n kita orang memang tak ada program ape2....lebih baik kita pergi kenduri kawen tu.....so....hari nie kita orang dapat makan free lagi.....hik...hik.....




antara lauk yang ada.....biasalah kalau nasi putih tu aku yang punya.....

yang nie husband punye.....

c hadif macam biasa.....lauk dia ayam aje....mood c hadif memang kurang baik....sebenarnya dia tak puas tidur.....pagi tu bagi c hadif ubat batuk (memang c hadif kena batuk2)....tu yang ngantuk......sebelum keluar rumah c hadif tengah nyenyak tidur......kita orang gerakkan suruh c hadif bangun.....memang mengamuk ler c hadif......semua serba tak kena......aku pun mula naik angin.....tapi masih dalam kawalan lagi......hik...hik....

dah selesai makan......muka c hadif masam mencuka......

baru ler senyum sikit....tu pon selepas dapat bunga manggar.....dalam kereta suruh aku nyanyi lagu pengantin sambil goyang2kan bungga manggar tu.....pastu  c hadif tanya kat husband aku.....

c hadif : ayah dah kawen ke??....
husband : dah....ayah kan dah kawen ngan ibu......
c hadif : habis....hadif nak kawen ngan sape ayah?.......
ibu : amboiiiii.....hadif kecil lagi....mana boleh kawen......

paper bag.....cantik sangat....
dalam paper ada botol kaca nie.....cute aje....comel.....tema pengantin pink n green.....sangat menarik......

2 comments:

ftdanisha said...

cam penah nmpk le aqwk td..hehhe..oo budk ni ye yg kidnap bg mngga tu..nmpk dh dr jauh ms nk cr park..ptutu le gondol pokok manggar tu..report nt

Qaseh Ziera said...

hik...hik....saya ambik satu aje....