nuffnang

Friday, January 20, 2012

hujan lebat

gara2 hujan lebat pagi nie....aku lewat 5 minit sampai opis......padahal aku keluar rumah sblm kol 7 lagi......aku keluat dari rumah tengok2 hujan terlalu lebat.....sampai air hujan masuk ke koridor rumah.....tunggu lif pon kena tempias hujan.....tiba kat lobi lagi ler hujan lebat.....bukan setakat hujan aje.....dengan angin yang kuat dan di selang seli plak ngan kilat n petir......takut oooo.....

maka aku mengambil keputusan tunggu dulu.....maklum ler aku nie....mata tak berapa terang....hik...hik.....bertambah plak ngan aku yang penakut.......so....husband aku hantar ler c hadif pergi taska dulu.....aku tunggu kat lobi aje.....

aku tengok jam dah dekat kol 7.15.....tak boleh jadi nie.....aku ngan berani nyer.....melangkah sambil buka payung......dengan langkah yang laju aku pergi ke parking......dengan penuh hati2....cewahhhh.....aku memandu ke opis......akhir aku berjaya sampai ke opis dengan selamat....alhamdullilah......arghhh....lewat aku 5 minit.....bukan selalu kannnn.....hik...hikkk....

4 comments:

Sue_Echan said...

klw selalu lewat... berbulu weih... haha....

Qaseh Ziera said...

hik...hik...berbulu aku!!!....

lovely said...

aku pun lewat gak ari ni.. sbb hujan gak.. hikhikhik... T ___________T

Qaseh Ziera said...

habis basah kuyup kau kan....hik...hik....