nuffnang

Wednesday, December 28, 2011

nasi lemak special

special sangat ler yek.....padahal nak masak nasi lemak nie pon.....mintak resepi kat member aku.....sape lagi kalau bukan cik su kita.....karipap2 cinta....hik...hik....

punya berkobar2 aku nak masak nasi lemak.....bangun sembahyang subuh terus pergi dapur......berdebar2 kau....hik....hik....bukan ape takut tak jadi......takut nasi mentah.....membazir plak......

dalam hati berdoa.....mintak2 jadilah.....alhamdullilah.....akhir nyer.....berjaya......


taraaaaaaaa....nyum....nyum.....nie aku punya......

 nie lak....husband aku punya......baikkkkkkkkkk punya......husband aku cakap sedap.....sambal dia pon sedap....perhhhhh....banggaaaaaa......

nie c hadif punya......c hadif pon kata sedap.....tapi c hadif tak mahu timun.....penat tau....ibu potong cantik2.....

*** aku masak banyak.....siap bawa blk kampung lagi....bawa ngan periuk2 sekali......padahal nak bagi tahu kat keluarga aku dah pandai masak.....hik....hik....tapi betul tau.....akak n mil aku kate sedap....lagi2 sambal......mantap.....

8 comments:

akulerzy said...

pas ni akak leh jual nasi lemak pd kawan opiss....

LIYA said...

betul betul betul hik hik

a.d.a.M.i.a said...

leh mintak resepi ni hikhikhik

Qaseh Ziera said...

akulerzy and liya : idak ler aku nak jual kat kawan opis....sendiri nak makan pon mintak resepi kat orang.....hik....hik...

adamia : boleh....hik...hik...

Sue_Echan said...

kak Qaseh Ziera:

btol kate k.nab tu, da bley dikomersialkan kak.. pe salahnye gune recipe org lain.. msak nasi lemak lebih kurg same je bahannye.. ^____^

Qaseh Ziera said...

kau jgn su....malu aiii tau....banyak resepi lagi aku nak mintak kat kau orang....sekarang mood nak belajar masak berkobar2 nie.....

lovely said...

bilalah dapat rasa nasik lemak cik ghimau ni.. mesti sedap.

Qaseh Ziera said...

aku takut kali ke 2 masak tak jadi plak....camne...