nuffnang

Tuesday, December 20, 2011

kenduri kawen + jumpa kawan lama

hari ahad (18/12/11) aku ada jemputan kawen dari kawan lama aku......hahaha....punyalah lama tak jumpa dia orang.....habis study masing2 buat haluan sendiri....ada yang sambung belajar.....aku otak dah beku......nasib baik cepat dapat keje....

perhhhhh....lama tul tak jumpa....masing2 dah kawen.....dah ada anak pon.....bila bertemu tu....rindu plak time study dulu2......seronok giler.....otak gila2....masa tu masing2 gedik2....hik...hik....

heiii....kau orang rindu giler......semua dah jadi bini orang yek....cam tak caye plak......kalau ingat time belajar dulu memang gila kita niekan.....nakal giler wei.....tapi sekarang dah baik sesangat kan......hik.....hik....

nielah pengantin nyer......kawan time study gak......kenduri kawen ni buat kat dewan lembaga getah malaysia (betul2 depan KLCC).......selamat pengantin baru.....

1 comment:

LIYA said...

mmbr aku kje kt lembaga getah tu hik hik