Photobucket

nuffnang

Tuesday, November 22, 2011

residence inn, cherating

sebenarnya aku bukan pergi bercuti pon.....tapi aku pergi berkursus.....aku pergi 3 hari n dua malam.....tajuk kursus lak penulisan yang berkesan....dengar tajuk pon dah boring kan.....nasib baik ler penceramah tu pandai buat lawak skit2....xdelah kita orang ngantuk n boring......

16/11/11 (rabu)  - kol 8 pagi bertolak dari opis......berhenti kat gombak breakfast....tapi tapau makan dalam bas aje....aku tapau burger king.....pastu berhenti lunch kat bentong....aku makan nasi ayam aje......kol 1 lbh sampai hotel.....daftar....check in hotel....kol 2.30 kelas dah start.......4.30 minum petang.....makan kuih2 aje.......pastu rehat sampai 8.30 .....so aku n kawan aku pergi swimming jap.......kol 7.45 aku pergi makan malam........




nie menu makan malam.......kelast start kol 8.30.....kol 10.30 minum n makan bubur kacang hijau cicah roti n kuih.....pastu balik hotel.......

17/11/11(khamis) - kol 8 pergi breakfast....makan nasi goreng n mee hun goreng.....kelas start kol 8.30.....kol 10.30 break....minum n makan kuih.....sambung kelas sampai kol 1.....pastu lunch.....


antara lunchnya.....pastu rest sampai kol 2.30.......start kelas n habis kol 4.30.......kita orang jalan2 cuci mata jap.....
aku n dak wani.....kami satu bilik....duduk dalam kelas pon sebelah2.....





 kita orang jalan2 tepi pandai......aku ambik gambar kau....kau ambik gambar aku.....hik...hik...hik...

 kol 8 makan malam......kelas sambung kol 8.30 sampai 10.30......kami tak dapat tgk bola.....malaysia lawan indonesia.....nasib baik malaysia menang......pastu minum n makan n terus balik hotel.......aku n dak wani borak sampai kol 3......ambik kau....terlajak tido sampai kol 7......

18/11/11 (jumaat) - biasalah kelas start kol 8.30......tapi sebelum tu breakfast dulu.....kelas habis kol 11.....pastu balik hotel.....kemas barang.......

 nielah penceramah nya.....muda lagi.....

 wakil dari bahagian aku....


 sebelum balik.....posing dulu....

sebelum pulang lunch dulu....pastu terus naik bas....bergerak pulang ke putrajaya.......tamat....

No comments: