nuffnang

Wednesday, November 9, 2011

duduk rumah

semalam n hari nie aku cuti.....cuti sebab taska c hadif tutup dari 4-9/11/2011 (3 hari)....hari jumaat hari tu husband aku dah cuti.....so sekarang giliran aku lak.....

2 hari suntuk aku duduk kat rumah aje....2 hari juga aku jadi suri rumah sepenuh masa....perghhh......penat gak...penat dengan kerja rumah...dengan kain baju berlambak (3 hari balik kampung).....dengan kerenah c hadif lagi.....

c hadif plak tak tidur2 lagi......ada aje kerja dia.....pagi tadi aku nak vacuum.....c hadif marah kat aku....marah sebab dia nak tgk cerita kartun...."ibu.....diamlah....tak dengar".......c hadif marah sebab bunyi vacuum aku kuat sgt.....macam2 ler c hadif nie.....


No comments: