Photobucket

nuffnang

Tuesday, September 13, 2011

jamuan raya di taska cendekiawan

hari ini kat taska c hadif ada buat jamuan raya......so pagi2 lagi aku dah siapkan c hadif......tapi c hadif buat perangai lak......

 mula2 c hadif buat perangai tak nak pakai baju......aku pujuk ler dia.....ok last2 dia pakai gak baju melayu tu.....dah siap semua.....dia minta duit raya lak....ok aku bagi c hadif angpau kosong......bila c hadif buka angpau tak ada duit......dia terus menangis marah......aku masukkan ler duit RM1 dalam angpau.....dia diam......settle........siap ambik gambar lagi.....ingatkan dah settle.....ada lagi.......

bila c hadif tengok ayah dia pakai baju kerja....terus c hadif suruh ayah dia tukar baju....."ayah pakailah baju raya".......ayah dia jawab "ayah nak gi work"......apa lagi menangis lagi c hadif.......sampai ler kita orang naik lif.....c hadif menangis suruh ayah dia tukar baju gak.....sampai kat parking kereta pon c hadif mengamuk lagi......aku tengok jam dah pukul 7.10.....last2 husband aku suruh aku pergi kerja dulu......tiba office aku call husband aku......rupa2 husband aku terpaksa naik atas semula.....ambik baju melayu dia......aduh.....pagi2 dah bagi ibu ngan ayah angin......mengurut dada.....sabar aje ler......

No comments: