Photobucket

nuffnang

Monday, September 12, 2011

jalan-jalan cari makan

biasalah selagi belum habis bulan syawal mesti ada rumah terbuka.....sabtu dan ahad ada aje jemputan......sampaikan tak tahu nak pergi yang mana satu......last2 ada gak rumah member or sedara yang tak sempat nak pergi....mintak maap ler yek...bukan tak sudi....tapi tak sempat......

hari sabtu (10/09/11) - akak aku buat rumah terbuka kat seremban.....aku hampir2 tak pergi......husband aku pergi outstation kat sarawak lak.....nasib baik akak aku kat cheras sudi menjemput aku.......dapat ler aku pergi....tapi gambar aku tak sempat sempat nak snap......sibuk menguruskan anak.....hahahaha....macam ramai sangat kan......tapi takpe kita layan aje gambar husband aku kat sarawak yek.....gambar aje....tapi tak banyak pon......dahlah lari dari tajuk......hehehehe....layannnnn aje.......








ahad (11/09/11) - ada rumah terbuka kat sentul.....rumah sepupu husband.......nasib baik husband dah balik dari sarawak......alhamdullilah dapat ler pergi........lepas tu kita orang beraya kat kuala selongor plak.....rumah emak sedara husband.......jom kita layan gambar kat sentul yek.....

 ini para tetamu yang hadir....

 permandangan dari dalam rumah.....view yang cantik.....

 masa nie tetamu belum ramai lagi.....

 aku sempat berposing......

 husband aku pon tak ketinggalan......c hadif time nie tengah tidur.....c hadif tak sihat....batuk and selsema.....bagi makan ubat terus tidur......

 ada sambutan birtday gak......happy birthday to akid.....

 aiyaaaa........sekali c hadif yang tiup lilin......c hadif memang pantang kalau ada birthday party.....semua birthday orang dia nak join gak......time nie c hadif baru bangun tidur.....mood tak berapa ok.....so ikutkan aje kehendak dia......

yang nie baru ler tuan punye birthday yang betul.....

1 comment:

axie said...

samalah kite..open house byk gile.. :)