Photobucket

nuffnang

Monday, September 26, 2011

jalan-jalan cari makan part 3

makan free lagi.....dapur kat rumah pon tak berasap.....perhhhh.....penat giler.....asyik berjalan aje.....nie jalan2 cari makan hari sabtu dan hari ahad .....


cerita hari sabtu (24/09/11) dulu yek....hehehehe....
pukul 2.50 petang keluar rumah.....pergi rumah pegawai opis aku kat presint 18, putrajaya.....dekat2 pukul 3.10 petang sampai.....tak boleh duduk lama2....banyak lagi rumah nak pergi......pukul 3.40 petang bergerak.....




dalam pukul 4.00 petang sampai rumah member aku.....masih dalam putrajaya lagi......makan2 and borak jap.....4.30 nak bergerak lagi....masih ada rumah lagi nak pergi.....



 bertolak ke subang......rumah member aku......sampai pukul dalam pukul 5.30 petang......sori....tak ada gambar.....dah penat.....pukul 6.00 petang aku bertolak lagi.....nak pergi rumah member husband aku plak.....




dalam pukul 7.15 malam aku sampai ke gombak......masa ini perut dah penuh.....dah tak larat nak makan.....dekat2 pukul 8.00 aku bergerak lagi.....kali ini nak pergi kenduri kawen......




sampai kat nilai, seremban dalam pukul 9.00 malam....majlis pon dah start.....c hadif pon tak larat....sampai tertido2......last sekali sampai rumah pukul 11.00 malam.....perhhhh.....ngantuk and penat....tido mampus.....





ahad (25/09/11).....penat semalam pon tak hilang lagi......pukul 3.00 petang keluar rumah.....bergerak ke rawang rumah member husband......pastu pergi ke sungai buluh rumah akak ipar aku......time ini aku tak ambil gambar pon....tak ada mood sangat.....maybe penat.....aku lepak rumah akak ipar aku sampai pukul 8.00 malam......sampai rumah pukul 9.30 malam......memang penat weiiii......

No comments: