nuffnang

Thursday, August 18, 2011

telur kembar

2 hari lepas.....dekat2 nak berbuka c hadif mintak gorengkan telur.....c hadif kalau nak makan nasi mesti minta masakkan telur atau udang.....2 jenis lauk tu aje c hadif suka.....kalau ada udang lagi berselera dia makan.....kebetulan petang tu aku cuma masak ikan bakar dan sayur kangkung aje.....memang c hadif suka ler....so aku pun suruh husband aku tolong gorengkan telur untuk c hadif.......masa husband aku tengah gorengkan telur tu.....tiba2 husband aku panggil aku suruh tengok telur tu.....rupa2 telur yang digoreng tu....ada 2 biji telur kuning.....telur kembar.....

kau orang pernah tak jumpa telur macam ini......aku adalah 2 3 kali ler jumpa.......tapi boleh makan kan????.....

2 comments:

zainul zaki said...

aiya akak,, mestilah boleh..kan namanya telur,,lainlah klu batu,,hehehe..lawak je jgn tensen2...

.:Mama Dhia:. said...

penah jugak dapat telur kembar..dalam sebijik terlur ade 2 butir kuning telur..
abah penah beli telur kembar satu tray..mmg org tu jual telur kembar..cam ne leh jd gitu ek??pelik..