Photobucket

nuffnang

Monday, August 15, 2011

menabung

dah 15 hari kita berpuasa.....sekejap aje masa berlalu.....aku masih berpuasa penuh lagi.....hehehe....kau  orang macam mana lak???......

semalam aku pergi temankan emak mertua aku pergi shopping kat nilai 3.....kebetulan hari sabtu emak mertua aku berbuka puasa kat rumah aku......jadi semalam emak mertua aku ajak ler pergi nilai 3......aku x beli ape pon.....just temankan aje....lagi pon baju raya semua aku dah siap sebelum puasa lagi.....langsir pon aku  dah siap pasang minggu pertama puasa lagi....hahahaha....awal gila.....

oklah aku nak cite pasal c hadif beli tabung kat nilai 3......banyak2 benda....tabung gak c hadif  berkenan.....sebab ada gambar car.....balik rumah terus desak aku suruh ambik tabung botol susu aku.......tahu kenapa????.....


sebab......






sebab........c hadif nak pindahkan semua duit syiling aku kat tabung dia....sampai kosong ler tabung aku......bijak2.....