nuffnang

Thursday, August 25, 2011

jam raya

sebenarnya aku dah lama tak pakai jam.....sejak jam aku hilang (jam kawen tau).....entah ke mana entah....siapa ler yang ambik.....sejak tu aku tak beli2 pon jam.....tengok jam pon tengok kat hp aje.....tak pon tanya orang......

tiba2 hari ahad hari tu husband aku berbaik hati lak belikan jam.....husband aku beli jam twin.....satu untuk lelaki.....satu lagi untuk pompuan......so jam aku sama ler ngan husband.....cuma saiz aje berbeza......

tapi tak sempat raya aku dah pakai......punya tak sabarkan....maklum ler 2 tahun gak ler aku tak pakai jam......

jom tengok jam kite.....nak tak....?????...malu lak....hik...hik...hik.....



2 comments:

axie said...

cantek :)

aizamia3 said...

lawa.. nak pulak kalau sepasang.. suwiiiittt je nengok.. ;)