Photobucket

nuffnang

Monday, August 1, 2011

aqiqah & bertunang

selamat berpuasa semua.....wah...hari ini aku up date blog pagi2 lagi.....awal giler....sebab hari ini aku puasa....kalau tak time2 nie aku tengah breakfast......so ada kesempatan and sebelum buat kerja aku nak cite pasal aqiqah anak buah aku (anak adik) and anak buah aku gak bertunang (anak akak).....majlis ini telah berlangsung pada 23/07/11 (sabtu).....punyalah lama baru nak up date....hehehehe.....maklum ler bz......banyak cerita dah tertangguh......nak up date blog ini kena ikut mood......

 majlis aqiqah + cukur jambul + naik buai.....

 budak comel....baik aje.....heee....geram.....nama dia muhammad qahir......anak no.2....

 yang ini plak majlis pertunangan.....anak buah aku yang first......

 hantaran dari pihak perempuan.....

hantaran dari pihak lelaki......

 ini calon suami nyer......

dengan ibu tercinta.....akak first aku.....

No comments: