nuffnang

Monday, July 18, 2011

hari sukan cendekiawan

hari sabtu (16/07/11) sukan tahunan cendekiawan 2011......c hadif mewakili rumah warna kuning.....

 kol 7.45 dah keluar rumah......kol 8 c hadif ada perbarisan wakil dari rumah kuning.....tapi start lambat gak......

 ibu ngan ayah yang memberi sokongan.....siap pakai tema kuning.....tapi kami bukan bersih yek......hehehehe...

 hantar c hadif kat teacher dia......murid2 semua berkumpul kat khemah bersiap untuk perbarisan.....

 masa perbarisan......muka c hadif sedih aje.....ramai murid menangis......nasib baik c hadif x nangis.....

 sedih aje c hadif......muka dah cemek.......cam nak nangis.....tengok ler budak2 kat depan tu....nangis....perbarisan rumah kuning dapat no.1.......

 bersiap sedia untuk game murid 3 tahun.....anak rusa nani.....setiap murid hanya satu game aje....ikut umur.....

 masih cool aje c hadif.....bila time game nak mula......geng2 dia dah mula nangis.....c hadif pon ikut nangis.....game x habis pon.....tamat begitu aje......

 akhir nyer untuk game anak rusa nani rumah kuning dapat no.1.......coz ade 2 - 3 orang murid yang buat......

 yeah.....dapat no 1....tapi c hadif tak main pon game.....nangis aje yang lebih.....aku tanya c hadif nape nangis.......c hadif jawab......"hadif nak ibu"......"semua orang nangis"......

 nie ler keputusan keseluruhan nyer.....rumah kuning dapat no 2.....


 antara menu yang di sediakan.......banyak lagi....ade kuih karipap........kek....nugget....macam2 lagi.....

 ade jual belon......c hadif rembat upin.....

 acara ibu bapa.....aku masuk acara isi air dalam botol....gunakan daun.....pastu aku masuk  acara lari dalam guni....gambar x sempat ambik.....

c ayah plak masuk acara tarik tali......

hadiah untuk ibu bapa.....isi air dalam botol no 1......lari dalam guni no 3......tarik tali no 2......dapat ler tupperware apple lady......

2 comments:

aizamia3 said...

comel.. ai like that color..

SuSuLemakManis said...

Perhimpunan bersih diharamkan.. tapi klw perbarisan kuning dihalalkan... hehe..