nuffnang

Wednesday, July 20, 2011

bagi meow mamam

 kite orang memang suka ngan kucing.....tapi x suka bela kucing kat rumah.....lagi2 duduk kat rumah yang bertingkat2 nie.....susah nak uruskan......

selalu nyer husband aku pergi surau bawa bekal untuk kucing tu....tu kalau ade makanan lebih ler.....especially kalau ada ikan yang x habis makan.....memang rezeki kucing tu......x baik membazirkan.....hehehehe......

c hadif pon suka ngan kucing.....tapi c hadif panggil meow.......tapi kalau meow datang dekat2 kat c hadif.....c hadif takut......suka tapi takut.....camne tu????.....meow....meow.....

3 comments:

lovely said...
This comment has been removed by the author.
lovely said...

sama mcm nabilah.
mahu tp malu!!!

ZaNa aDieyZa said...

teruskan dgn cara ni yer.. walaupun x dpt bela, dpt bagi makan pun dah ok kan..